تيانازتياناز، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای من تیاناز

عیادت خاله میترا

1390/12/24 7:51
4,940 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز قبل خاله میترا(دوست مامان) حالش خوب نبود رفته بود بهداری ما هم با مامان رفتیم عیادت. قبل از رفتن با مامان درباره اینکه خاله میترا حالش بد شده و رفته بهدارری و سرم زده صحبت میکردیم وتیاناز خانوم اینارو شنیده بودند، حالا رفتیم بهداری پیش خاله میترا:

بعد از حال واحوالپرسی ما با خاله تیاناز میگه:

تیاناز: دیام دیام ، (سلام سلام)

خاله میترا : سلام خاله

تیاناز :خاله میتا چی شده ه ه ه ه ه ه

خاله میترا: هیچی خاله خوبم

تیاناز: خاله میتا بو وووه شده. آخ هی ی ی ی ی آمبو زدی ی ی ی ی ی

خاله : آره خاله آلان بهترم

 تیاناز: میتا به تهی ی ی ی ی ی ی (بهتریییییییی)

خاله: آره عزیزم خوبم

بعد از کلی احوالپرسی تیاناز از خاله سرم خاله تموم شد وحالش کلی بهتر شد ما با تیاناز رفتیم رسوندیمش خونه

تیاناز : میتا به به بخویییییییی

خاله : باشه عزیزم

تیاناز : باااااااش بابای   دافظ (خدافظ)

 

الان که چند رو میگذره بازم از ما میپرسه

خاله میتا چی شده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

آخ هی ی ی ی ی ی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:10
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
خاله ميترا
17 فروردین 91 13:34
سلام تياناز قشنگم خوبي خوشكلم؟ خاله خيلي دوستت داره عزيزم هيچوقت عيادت اون روز را يادم نميره به خاطر تو و شعراي قشنگي كه تو توي بهداري برام خوندي قربون اون A,B,C خوندنت ، من حالم واقعا خوب شد ، خيلي دوستت دارم دلم هم يه عالمه برات تنگ شده ميبوسمت كوچولوي من