تيانازتياناز، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای من تیاناز

نظرات (6)

مامان خورشيد
9 آذر 90 8:23
واي عروسكيه برا خودش اين خوشگل خانوم. ببخشيد اگه فضولي نباشه تياناز يعني چي؟ خيلي تلفظ قشنگي داره


ممنون از اينكه نظر داديد. خورشيد خانم شما هم خيلي خوشكل و نازه. تياناز يعني چشمهاي ناز و معني مجازي اش ميشه عزيز و گرامي همچون چشم.
شيوا مامان پارسا و پري ناز
6 بهمن 90 4:48
ماشالله خيلي نازه خدا نگهدارش باشه من شما رو لينك كردم شما هم منو با عشق هميشگي من پري ناز و پارسا لينك كن ممنون
مامان تیاناز
9 بهمن 90 9:22
سلام منم لینکتون کردم. خوشگلای نازتو ببوس
مامان حنا
9 بهمن 90 16:19
سلام عزیزم ماشالله هزار به ماشالله به تیاناز جون خدا براتون نگهش داره درست مثل عروسک میمونه خوشحالم که از وبلاگ دخترم دیدن کردیم منم با کمال مسرت لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
مامان ملیکا
18 مرداد 91 8:52
چقدر تو عسلی جان